lördag 4 september 2010

sista helgen innan allvaret börjar!

I torsdags va jag på träningspass nr 3 på Itrim å körde lite hårdare vilket verkligen har känts i kroppen dagarna efter... de har såna där tränings-rockringar som är tyngre och bra träning.. rockade jättemycket, men till sist så började det göra ont så då hoppade jag över den... när jag kom hem upptäckte jag sen stora blåmärken på magen å det tog mig en stund innan jag kopplade... kom ihåg då att när jag va där på introduktion så hade Kerstin sagt att många får blåmärken av dem... galet... tur det inte e bikinisäsong längre för det hade inte varit snyggt att gå runt med blåmärke på hela magen ;)

Igår fyllde jag år å va ute å åt gott med sambon å föräldrarna. Idag ska det bli fest här hemma så jag ska strax baka lite tårtor, mums!! får ju njuta nu för på måndag gäller det.. då börjar ju själva itrim-dieten... puh!!

Och till på köpet så råkade jag anmäla mig till Itrims 2timmars utmaning på torsdag (min 4e dag på dieten)... får se hur pigg jag e då ;) men men, det e bara att köra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar