söndag 19 september 2010

Forts Dag 14

ojojoj, snacka om motion, jag e helt slut..
Jag och Charlotte körde till bokskogen (stor skog en bit utanför malmö) och där finns fleeera olika slingor man kan följa som alla är olika långa, allt från 2 km till 10 km... vi började gå på 3 km-slingan å efter en liten bit korsade vi 7km-slingan å gick in på den istället... Vi pratade om massa saker så vi gick å gick å tänkte inte på hur länge vi gått... men till sist kände vi att nu har vi gått för långt å stannade å kollade en karta... försökte lista ut hur vi skulle komma tillbaka å började gå, men efter ett tag så va vi tillbaka vid samma karta igen, då insåg vi att vi gått fel håll å kom till sist på rätt väg å gick vidare så efter ca två timmar va vi tillbaka vid bilen igen...

PUH! två timmars promenad e ju vanligtvis ganska långt, men lägg till att det är terräng med backar upp å ner hela tiden plus att vi gick i riktigt raskt tempo så förstår ni hur slut vi e... känner redan träningsvärken i rumpan å benen!! ha ha.. över 13000 steg blev det iaf....

En annan sak som jag måste berätta... igår så provade jag mina kostymbyxor igen, som jag berättat om tidigare.. de som va jäättetajta för 2-3 veckor sen men som satt löst nu... igår va de så lösa så jag kunde dra dem knäppta från knäna upp till midjan... min rumpa å lår försvinner!! tjohooo :D

Nu blir det soffan å valvaka resten av kvällen!

1 kommentar: