måndag 27 september 2010

Dag 22 - 89,9 kg ( -6,6 )

89,9 kilo!!!

Tjohoo, inte mkt marginal men gränsen är spräckt :D och resultatet efter 3 veckors rivstart är -6,6 kg.

Har precis ätit första LCD-frukosten, en jordgubb/lemon smoothie.. jag säger bara MUMS!!!

kvällsuppdatering.......

åh så härligt det är att få tugga å äta sånt som är gott. Smoothien imorse va ju supergod, smakade yoghurt. Sen tog jag en chokladshake som va smaskens (mjölkbaserad) till lunch å en müslibar med tranbär i till mellanmål. Väntar nu bara på sambon sen ska jag smaka "chili sin carnen"... har höga förväntningar då chili con carne vanligtvis e en favvis.... spännande!!

2 kommentarer:

  1. Hej Lina!

    Halkade in här på din blogg och måste bara säga att jag tycker du är så gryyymt duktig!! Vilken resa det kommer att bli och så långt du redan kommit. Du verkar ha en vilja av stål att genomföra detta så ett "kämpa på" behövs nog inte egentligen ;) så lycka till istället och hoppas att det bli lite mumsigare mat nu i nästa fas:)

    Stor kram från Kristina

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Åååhh! Vad härligt att du kommit under 90-gränsen :) UNDERBART! Jag vet hur bra det känns!

    Du är fantastiskt duktig! Visst är smoothien god! Jag vet hur gott det var när jag drack min första smoothie efter att ha gått på VLCD i 3 veckor.

    HEJA HEJA!

    Kram Lisa-Marie

    SvaraRadera