tisdag 7 september 2010

Dag 2

Gårdagens mat va ju gräslig men jag vaknade idag med nya krafter (och jättehungrig)så jag startade med att krydda gröten med kanel å 1 dl mjölk å då gick det faktiskt ganska bra. Sen blev jag inte alls lika hungrig som igår när lunchen närmade sig, vilket ju va skönt..

Även idag slog jag till med en potatis/purjolöksoppa och eftersom den inte smakade varken potatis eller purjolök utan mest bara jäst så kryddade jag på med massa tandoorikrydda å plötsligt blev det en riktigt smaskig soppa! :) snacka om att jag blev glad!!!

Eftermiddagens mål blir dock den gräsliga skogsbärsshaken men jag ska nog lyckas trycka i mig den (vartannat vatten). Efter jobb ska jag till Itrim å träna så då ska jag köpa lite nya smaker, ser jag fram emot .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar