torsdag 16 september 2010

Dag 11

Idag har jag inte jättemycket att skriva, mer än att jag mår mkt bättre och har fått massa energi. Såfort jag bara känner mig helt frisk så ska jag börja träna igen :)

Varit på kurs på Börshuset hela dagen idag vilket va jätteintressant och trevligt.. Dock kände jag inte för att dela med mig till alla så när alla gick i gemensam trupp för att äta lunchen som ingick (Wallenbergare), så smet jag in på toan, blandade min chokladshake å gick sen ut å promenerade i 45 min istället. Delar med mig om detta till alla vänner å kollegorna på min avdelning men behöver inte göra det till alla ytliga bekantskaper.... Men det får man känna från tillfälle till tillfälle om jag vill smita iväg eller dela med mig!

Sen på eftermiddagen så va det kaffe å de serverade blåbärsmuffins som såg såååååå saftiga ut.... :( så blåbärsmuffins hamnade på min "sugen"-lista!!!

Nu ska jag äta lite soppa å så ska vi se en film i höstmörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar