lördag 25 september 2010

Dag 19 & 20

Igår landade vågen återigen på 91, sjukt frustrerande... Men idag kände jag på mig att nu skulle det sätta fart igen... Och mkt riktigt så visade den 90,3 så nu e jag på väg igen :D

Igårkvall blev det bowling med sambon, min ena syster, henne son samt pojkvän och det va riktigt kul. Vi träffades innan å käkade å det gick bra även om jag va grymt sugen på vad de andra åt, såg mumsit ut. Va extra tufft när de langade fram ett stort marabou :( Men jag höll mig å överlevde!

Idag körde jag å Amelie en ordentlig omgång. Vi började med att ses kl 10 på Itrim å tränade ett pulspass. Vi va helt slut när vi va klara och då hoppade vi in i bilen å körde till bokskogen där vi poweralkade i en timme upp å ner för backarna... herregud såna sega backar det finns där... puh!! Mkt bra kämpat av oss tycker jag. Man e sjukt mör i benen nu ;)

Nu e det dags för mig å darlingen att dra till Malmö Arena för att se Grease :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar