tisdag 14 september 2010

Dag 9


Idag känns det allmänt segt.. inte sugen att äta, hostar konstant å det gör ont i halsen varje gång... och jag e sjukt uttråkad av att vara hemma å ligga i soffan.. dags att börja jobba igen imorgon hoppas jag! Hade först tänkt gå idag men det va tur jag stannade hemma...

Ikväll börjar jag en kvällskurs i spanska, och eftersom det är 8,5 år sen jag läste spanska så har jag repeterat lite idag... lite nervös för hur det ska gå! Och hade helst velat vara hemma å ta det lugnt ikväll men kan inte missa första gånge, så jag får hålla ut, det e bara 1,5 timme!

Kilona fortsätter att rinna av, blir lika förvånad varje morgon :) trodde inte det skulle hända så mkt med tanke på att jag knappt rört mig nu på 6 dagar.. Kul att bli överraskad! Ser fram emot att se det fortsätta när jag väl blir frisk å kan börja motionera också :D

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket för ditt inlägg!
    Det ska bli sååå spännande att gå in i en ny fas! Nu har jag bara 5kg kvar :) Känns helt overkligt!

    Jag hoppas verkligen du blir bättre snart, måste vara tungt nu i början när man är peppad och allt så kommer man inte ur hemmet.. :(

    Styrkekram till dig!
    Mvh Lisa-Marie

    SvaraRadera