tisdag 28 september 2010

Dag 23

Först vill jag bara säga TACK till alla er som kommenterar å peppar, det behövs å jag uppskattar det verkligen!! All kärlek till er!! :)



Ojoj ett sånt härligt resultat på vågen imorse!! bara sen igår, praktiskt taget ett helt kilo (0,9).. Dvs nu väger jag 89 och har tappat 7,5 kg på 3 veckor och en dag :)

Ännu en dag med massa goda smoothiesar å barer! Åt ”chocolate crisp”-baren till lunch idag.. den smakade ju som JAPP! Helt galet att man kan äta sånt…. Frågan e bara vad det gör med sötsuget, om det blir värre…. We will see…

En smidig sak med att man inte behöver förbereda, värma å äta mate vid ett bord är att lunchen kan jag spendera ute, så idag va jag ute å promenerade i rask takt hela lunchen, å åt sen min bar framför datorn (snarare slukade så god den va). Grymt bra!

Ikväll e det spansklektion igen, så nu ska jag plugga lite innan det e dags.

Kram på er alla goa läsare!!

2 kommentarer:

  1. Sot bild!!

    Tycker du ar jatteduktig, kampa pa!!

    Kramar fran Alex i Milano

    SvaraRadera
  2. Hej! Bra kämpat! Skönt att du har fått en så bra start och att du nu får börja äta lite mer!
    Jag tycker inte att sötsuget blivit större när jag äter bars/smoothies. Snarare så att det stillas av dem.
    Tycker också att det är skönt de dagar jag äter nåt "ovarmt" till lunch så att man hinner med en lunchpromenad.
    Heja dig och lycka till i fortsättningen!

    SvaraRadera