fredag 10 september 2010

Dag 5

Femte dagen å nu börjar det se ljusare ut.. fortfarande snuvig men feber å ont i bihålorna har gett med sig å jag e inte lika hungrig längre så det känns bra med maten. Börjar känna mig piggare också, men e som sagt fortf sjuk så jag stannar i soffan hela dan idag också... får se hur det känns imorn..

Igår sov jag ju länge så alla måltider blev förskjutna vilket resulterade i att jag bara åt 3 mål, alltså 450 kalorier.. inte bra.. så idag ställde jag klockan så den ringer när det är dags att äta... snart e det dags för 3e målet för dagen, tror det blir morot/ingefärasoppan. Provade chokladshaken idag å den va faktiskt heelt ok...

Dagens
Frukost gröt med kanel
lunch chokladshake

Idag ska min syster börja på Extravaganza som är ungefär som Itrim, ska bli kul att vi kan peppa varandra å göra denna resan tillsammans!

1 kommentar:

  1. du och amelie är sååååå duktiga!! Ni kommer bli värsta pinnar efter detta, vältränade pinnar ;-).

    lycka till båda <3

    SvaraRadera