onsdag 8 september 2010

Dag 3

Idag vaknade jag med känslan av att jag gått rakt in i en vägg... det va den ökända 3e dagen som slog till.. Har läst på ett par ställen att efter 3-4 dagar så blir det som värst å därefter ställer kroppen om sig, anpassar sig å börjar då ta av fettreserverna. Och då kommer man börja må bra, bli pigg å inte hungrig längre. Det ser jag fram emot, för nu e det olidligt :/

Har iaf kämpat mig genom hela jobbdagen, dock med hjärnan på sparlåga men det funkade. Strax kommer Amelie så ska vi äta lite soppa å ut å ta en liten promenad.. sen kommer jag nog däcka!

När jag vaknade va jag förresten svullen i halsen å lite snuvig så trodde jag höll på att bli sjuk, men det verkar ha gett sig så detta e nog bara en reaktion på dieten...

Dagens
Frukost: kycklingsoppa
lunch: potatis/purjo soppa med tandoorikrydda
eftermiddagsmål: kycklingsoppa
middag: blir nog morot/ingefära...

Är väldigt förtjust i kycklingsoppan, en riktig favorit!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar