söndag 19 september 2010

Dag 13

Igår va det dag 13 och det va en hungrig dag.. vet inte riktigt varför men jag va såååå hungrig hela dagen.. började dagen med en powerwalk på 45 minuter å sen åt jag min kära gröt. Sen spenderade jag flera timmar på en tennisturnering där min systerson deltog och på kvällen gick vi på fest hos en kompis som fyllde 30 dagen innan. Känner mig faktiskt lite hungrigare om dagarna nu igen.. hoppas det går över när jag börjar med LCDmaten, för jag kan inte va hungrig i 12 veckor :(

Det gick återigen bra att va på fest. Dock fanns det inga snacks eller mat eller så att bli sugen på så det underlättade ju verkligen ;) Men när folk som inte kände mig upptäckte att jag drack vatten så blev jag erbjuden sprite å cider å allt möjligt.. men tackade bestämt nej. Och ärligt talat, så gjorde det mig ingenting att inte dricka annat än vatten, jag tänkte inte ens på det. Jag skålade å pratade å höll igång ända tills strax efter ett ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar