måndag 13 september 2010

Dag 8 - 92,8 kg ( -3,7 )

Jepp - 92,8 kg stod vågen på idag så ca 4 kg blev första veckans resultat!

Eftersom jag fortfarande e sjuk så har jag vägt mig här hemma men såfort jag e bättre å kommer till Itrim så ska jag väga mig där.. då ser man hur mkt vatten resp fett som försvunnit...

Igårkväll satte hostan igång ordentligt så jag har hostat hela natten och det känns som inälvorna ska åka ut när jag hostar.. och jag får ont i huvudet av det...

Det känns iaf bra med Itrim-maten nu, inte hungrig längre så nu är man väl i ketos :) Enda undantaget jag gjort/gör är halstabletter (sockerfria)... har så ont i halsen så det går inte utan....

Läser några andra bloggar om personer som också går på Itrim, vissa är i slutfasen och andra har precis börjat. Se länkarna till höger på min sida. Där får jag mkt inspiration. Och inte minst från Amelie som är min Partner in Crime i detta äventyr :D

2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Tack för din kommentar!
    Vad tråkigt att du blivit sjuk nu såhär i början..
    Däremot så är det ju jätteroligt att du och Amelie har varandra, det hade jag velat ha, någon som är där och peppar och som man kan peppa tillbaka.

    Krya på dig nu!
    Kram Lisa-Marie

    SvaraRadera
  2. Wooohooo,skitbra jobbat gumman! ♥ En femtedel av målet kirrat redan :)

    SvaraRadera