torsdag 9 september 2010

Dag 4

Vaknade med 39 graders feber , snuva å ont i bihålorna så gårdagens trötthet va kanske inte enbart pga dieten utan va en begynnande sjuka :( känns som världens sämsta tajming, orkar knappt röra mig å inte sugen på att äta... trots att jag varit hungrig i flera dagar.. Jag sov ända fram till tolv idag så måltiderna är helt förskjutna..

Dagens:
Frukost kycklingsoppa
lunch potatis/purjosoppa
middag snart morotsoppa
kvällsmat blir nog chokladshake

kan dock säga att det enda jag e sugen på e köttbullar... hemmalagade köttbullar... tänkt på det i två hela dagar.. konstigt!

Trots sjukdom å hunger så e jag fortf väldigt motiverad!! Och det e ju redan fina resultat på vågen men jag håller det för mig själv tills det gått en vecka ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar