söndag 2 januari 2011

Dag 117-119

Sitter nu i bilen söder om Jönköping på väg hem från Umeå.. ganska trött å längtar tills vi kommer fram till Malmö.. det har varit väldigt mkt trafik så det har tagit längre tid än uppresan.

Helgen i Umeå har iaf varit supertrevlig så det har varit värt resan! I torsdags så tog vi det väldigt lugnt, handlade all mat inför nyår å gick sen ut å åt på en sportbar på kvällen med de vi skulle fira nyår med sen. Jag beställde sizzling fajita med en sallad istället för pommes å bröd, supergott!
Nyårsafton promenerade vi runt i Umeå å sen va det dags för festen som vi hade hos Simons syster. Vi lagade Toast slagen till förrätt, lax med hasselbackspotatis å grönsaker till varmrätt å en passionsfruktscheesecake till Efterrätt.. jag åt av allt å njöt. Drack oxå både vin å sprit så det va verkligen ingen idealkväll a la itrim, men jag lät mig njuta av kvällen, så tar jag nya tag nu i veckan. Nyårsdagen lag vi bara å kollade film. Och visserligen en promenad pa ca 45 min oxå :)

Nu vill jag bara komma hem. Ska uppdatera bloggen imorgon med foton, minnen från 2010 å målet med 2011.

Jag hoppas ni alla hade en härlig nyår, God fortsättning så hörs vi imorn!!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! Skönt att slappna av och bara har roligt ibland. Det måste man ju unna sig ibland. Och nu är det ett nytt år och nya förutsättningar :) Är det inte skönt? Haha..

    Kram Lisa-marie

    SvaraRadera
  2. Jepp, men nu e det andra bullar som gäller ;D dvs inga bullar!! ha ha...
    kram

    SvaraRadera