lördag 8 januari 2011

Dag 124

Fick typ ingen sömns alls natten till fredag... när klockan ringde på morgonen låg jag vaken med världens huvudvärk... ingen bra start på dagen.. Som tur va va det rätt lugnt på jobb och vid lunchtid försvann huvudvärken.

Det stora som hände den dagen var att efter jobb åkte vi å hämtade vårt nya vitrinskåp!!! tjojoooo :) det e kanonfint å passar jättebra in här :) Har precis ställt in våra fina vinglas å martiniglas så ska vi ställa in Manges whiskey längst ner också :) å sen får vi se vad vi har på nästnedersta hyllan...
Vi fick faktiskt in hela vitrinskåpet i pappas Volvo 850 kombi men vi hade skjutit fram förarsätet så mkt så pappa kom inte in (han e typ1,90 lång å har mage) så jag fick köra... hade det varit ett halvår sen så hade kanske inte jag heller kommit in ;) hihi.. men nu gjorde jag minsann så jag kunde köra hem skåpet..

sen firade vi här hemma med oxfilé å fin sallad :) mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar