måndag 3 januari 2011

Minnen från 2010

2010 har varit det sämsta året i mitt liv... Råkade ut för något fruktansvärt och bearbetar det fortfarande... det var några extremt tuffa månader men idag mår jag väldigt bra och är otroligt lycklig trots allt...

Men förutom de dåliga minnena så har jag många härliga minnen också som jag vill dela med mig av mha bilder..

Alla hjärtans dag i Budapest med härliga Termalbad...


Skidåkning på Vallåsen med systrarna å 70årige pappsen!


Min darling bjöd med mig på en veckas matlagningskurs i Italien (Pisa). Underbar vecka med massa god mat å dricka!!


Midsommar firades i Ljungby med dans å trevliga vänner!


Det blev massa badande i havet!! :)


Många sommarkvällar fyllda av sushi å rosé med bästaste tjejerna!!


Firade 3 år med min Darling!


Jag å finaste bästaste Partner in crime Amelie började med Itrim!! <3


Vi åkte till Kreta i augusti med Jill å Lasse å njöt av värmen!


Jag spenderade många ridturer på finaste Offa :)


Jag fyllde 29 å min älskade sambo Magnus fyllde hela 30 vilket firades ordentligt!


E härlig jul!!


Nyår i Umeå som va underbart kul!!



från första till sista fotot - 19 kilo lättare och otroligt mkt mer lyckligare!!

6 kommentarer:

  1. Duktigt jobbat!!!

    Vilken skillnad från första till sista bilden...

    Lycka till i framtiden o hälsa gubben, Kram /Pelle H.

    SvaraRadera
  2. När jag ser det där fotot på dig och mig så kan jag bara inte riktigt fatta att vi var så stora egentligen... sicken resa 2010 var, och även om du haft det jobbigt så ska du veta sicken förebild du är, du har kämpat på med både personliga saker och med vikten och har hela tiden varit samma underbara Lina. Jag är glad att vi kunde itrimma ihop och lära känna varandra mer. Puss och kram :)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Amelie - ännu mer imponerande med en sån viktminskning när man är mitt uppe i ett jobbigt år. Strongt gjort!
    Jul och nyår har inte varit så bra, eller rättare sagt riktigt dåligt, matmässigt för mig (+1 kg). Eller så var det för bra det var- knäck,fudge och kola var rasande gott.Men nu tar jag nya tag igen och sliter på spinningcykeln.
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Vilken kämpe du är! Jättekul att se summeringen av året! God fortsättning och stor kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag har samma sak, förra året var ett av mitt livs värsta år. Första halvan av det i alla fall. Det hände en sak i början av året som gjorde att jag omvärderade mitt liv enormt!

    Vad strong du är! Och vilken skillnad på bilderna, du ser så grymet snygg ut på sista bilden. inte bara för kroppens skull utan utrstrålningen och leendet! WOW!

    Du är grym!
    Kram!
    Lisa-Marie

    SvaraRadera
  6. Hjärtligt tack för alla era kommentarer, jag är precis lika imponerad av er kämpar!!! <3

    Amelie: jag e såå glad att du valde att hänga på med Itrim, såå glad att vi har fått lära känna varann mer!!! hade inte kunnat ha en bättre partner in crime ;)

    Katarina: det e rätta takter, man ska få unna sig över julen utan att bli helt knäckt för man gått upp.. vi vet ju nu att det inte är omöjligt att gå ner i vikt, de e bara att anstränga sig lite ;) heja heja!!

    Lisa-Marie: ja då har vi varit i samma omvälvande sits.. jag omvärderade också mitt liv otroligt å precis som du bytte jag jobb å tog tag i vikten m.m... även om det varit jobbigt så har det varit ett bra år eftersom Itrim kom in i våra liv å hjälpte oss på traven att bli den vi vill vara!! :) kämpa på nu så når vi snart våra målvikter!!

    KRAAAM på er

    SvaraRadera