torsdag 20 januari 2011

Dag 137

Nu e det sådär mkt att göra igen... varit fullt upp senaste dagarna, ridning igår å idag har jag varit på vinprovning med jobbet.. franska viner.. intressant för insåg att jag inte e så glad för de franska vinerna... jag gillar italienska, chilenska å sydafrikanska... men då vet jag det iaf å kan fokusera på de goda när jag väl ska dricka..

Inte mkt vila ikväll, strax dags för sängen... å imorn e det fredag men det blir inget fredagsmys utan jag ska åka iväg på konferens med jobbet å få gå på bland annat italiensk vinprovning ;)... å så kommer vi hem på lördag efter lunch igen... även om allt jag gör e väldigt roliga grejer så ser jag fram emot lördag eftermiddag när jag får lägga mig i soffan med min darling å bara mysa å ta det lugnt... en skön filmkväll får det bli!!

ingen höjdare för vikten med allt vin denna vecka, och inte heller bra att jag inte hinner träna... får försöka promenera så mkt jag kan å göra det bästa av det.. mer än så kan man inte göra, för livet e så... ibland händer det mkt men man behöver inte gå under eller ge upp för det... bara å kämpa på när tillfälle ges!! Heja heja!!

På söndag ska jag gå å köpa det där träningskortet på Träningsvärket!! :)

Nu blir det sängen!! Hinner nog inte uppdatera imorn pga konferensen men jag återkommer så fort jag kan!! ha en fin fredag så hörs vi på lördag!!
kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar