lördag 22 januari 2011

Dag 138-139

Konferensen med jobbet va helt underbar... förutom allt vettigt vi kom fram till inför 2011 så va det massa gott vin å extremt god mat i fantastisk miljö.. Lekarna som jag å min kollega Camilla höll i blev lyckade och allt gick kanon.. förutom mat och dryck förstås... det blev inte enligt min plan... denna veckan kommer jag nog inte ha gått ner något.. risk för uppgång istället.. inte kunnat powerwalka i början av veckan pga mitt ben å inte hunnit träna.. men jag red i onsdags å ska rida imorgon så det har jag iaf fått gjort.. å har sista dagarna fått promenerat mkt så jag får hoppas att det håller.. hade ju gått ner några hekto när jag vägde mig igår men efter dessa 24 h på konferensen så visar nog inte vågen några fina siffror... men men, nya tag ... om och om igen... men det e kanske det det handlar om i slutändan...

Vill iaf starkt rekommendera IDALA GÅRD!! Ligger på landet utanför Trelleborg och är så vackert... det är en vingård som förutom sina egetproducerade viner även har massa italienska viner.. underbar byggnad med sjukt sköna sängar!! www.idalagard.se

Jag la mig vid halv tre-tre inatt å så ringde klockan kvart i åtta så det blev inte många timmars sömn... Vi åkte hem efter lunch så när jag kom hem så tog jag ett bad å höll på att somna där, sen så gick jag å la mig å sov i två timmar så nu ska jag nog orka hålla mig vaken ikväll...
men det blir lugnt, bara lite filmkväll med Darling! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar