tisdag 11 januari 2011

Dag 127-128

Måndagen va seg... fick inte mkt sömn på natten så jag va väldigt trött hela dan.. pallrade mig till itrim efter jobb å mötte upp min vän Linda som ska provträna där en vecka :)

Medans coachen Linda visade vännen Linda alla muskelstationer så körde jag alla pulsstationerna bredvid så när jag å Linda sen skulle köra våra 3 varv så va jag rätt trött i benen redan.. Men vi körde på å Linda va duktig.. Hon har ju tränat på vanligt gym å så så hon fattade ju tekniken direkt :) Men vi va rätt trötta när vi va klara å hon verkade ha tyckt att det va rätt bra träning… så på onsdag ska vi träna ihop igen, ska bli kul!!

När jag kom hem från Itrim så va det dags att laga mat å jag har i ett par dagar varit sugen på de där vardagsbiffarna från itrims kokbok… så jag gjorde typ dem fast kryddade till dem lite… köttfärs, hackade champinjoner, finhackad chili, fetaosttärningar, lök å lite Cevapikrydda… Och så serverade jag dem till bladspenat, machesallad, coctailtomater, champinjoner och lite cremefraiche med citlök i… MUUUUUUMSSSS!!!! Det va de godaste färsbiffarna jag nånsin ätit!!! Har precis ätit dem till lunch idag, se bilden nedan :)



Efter maten igår så fastnade jag å sambon framför Planet Earth igen… e så imponerad av allt de lyckats filma.. naturen å djurvärlden är fantastisk!!

Idag blir det stallet direkt efter jobb, ska rida lektion å har inte ridit på ett par veckor så räknar med sjuuuk träningsvärk imorn….. men den får jag träna bort med ett pass på itrim med Linda ;)
Kram på er!

UPPDATERING

Hemma från stallet nu å dags att sova.. men ligger å gottar mig åt komplimangen jag fick av tränaren idag.. hon va impad av att jag fick loss hästen (som e gammal å stel a svår) så bra trots jag ridit så sällan det senaste halvåret :) att jag inte hade tappat tekniken vilket e lätt hänt.. hihi,.alltid kul med komplimanger :)

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar