fredag 28 januari 2011

Dag 145

Ja jag säger då det... man borde inte bry sig ett skit om vad hemmavågen säger... va så glad att den visade 75,nånting men tji fick jag... Itrimvågen visade att jag hade tappat typ 2 kilo muskler och dylikt å gått UPP nåt hekto i fett... Värdelööööös viktminskning med andra ord!! Där ser ni vad som händer när man inte hinner träna så mkt som man ska.... ajabaja! måste ta det på allvar! :/

kändes rätt deppigt faktiskt när jag kom hem och tittade genom mitt kvitto från vågen... hur kan det gå så illa på 2 veckor?? börjar inse att de här sista kilona kommer va sjukt svåra... de svåraste av alla... skit skit skit!

Mitt i allt detta så har jag ont i benet igen!!

5 kommentarer:

  1. Gumman, du är nog den enda jag känner som kan vända en viktnedgång till något negativt ;) Oroa dig inte för det där med fett/muskler. Det jämnar ut sig till slut, men klart att man kan ha koll på det ändå. Tråkigt med benet, hoppas du kan träna lite lite i alla fall. Stora kramar!

    SvaraRadera
  2. Så coolt att se förändringarna på dina kort!! Helt galet! Oh, shit när det gäller att tappa muskler snabbt. Ska tänka på det varje gång träningen tar emot.

    Dem där sista kilona bävar jag för!
    //Carro

    SvaraRadera
  3. Hej Lina,
    har läst hela din blogg under ett par dagar, trevligt.

    Du har fått upp ögonen på mig att jag måste röra mig mer och intensivare, tack för det.

    Om två dag, tisdag 2 feb är jag klar med min tredje vecka, jag till skillnad från dig skulle kunna tänka mig att fortsätta med 600 kalorier minst en vecka till, vågar man det tror du ?

    Nu är jag lite orolig varför du inte uppdaterar din blogg, har det hänt något ?

    Ebba

    SvaraRadera
  4. Hittills har det ju gått spikrakt. Nu tar det emot. Så är det för mig också om det nu är nån tröst. Det är nu våra viljor och karaktärer sätts på prov- och vi SKA SKA SKA klara det, eller hur? Kom igen Lina, visa att hästtjejer är av ett tuffare virke än andra ;))
    Peppningskramar från Katarina

    SvaraRadera
  5. Tack för peppandet!!! :) Jaa klart vi ska klara det här, nya tag igen bara....

    Ebba: Såvitt jag minns så avråder Itrim från att man ska köra VLCD längre än 3 veckor men kolla med dem för säkerhetsskull.. Det finns risk för ganska stora biverkningar tror jag, om man kör det för länge... Nu ska jag uppdatera bloggen efter en hektisk helg ;)

    Tack för att ni läser <3 <3 <3 Kraaam

    SvaraRadera