torsdag 27 januari 2011

Dag 144

Hade supermysigt igår på Kallis... bastade massor å badade en gång i havet.. brrr superkallt!! Sen gick vi hem till mig å käkade å snackade om allt mellan himmel å jord... tjejsnack e för härligt ;) Lite senare på kvällen kom min kompis Emma å vi satt å snackade vidare tills strax efter ett innan mina ögon började bli riktigt trötta... så inte mkt sömn inatt men det va det värt ;)

Kunde inte låta bli så imorse vägde jag mig å dagens resultat va 75,6 kg... (totalt 20,9 kg minus) hi hi, fantastiskt!! ikväll e det gruppmöte på Itrim så då blir det vägning på "stora vågen" så då får vi lite mer exakta resultat vad gäller muskler å fett osv... kan ju va så att det e muskler som försvunnit å inte fett... men men, det ser vi ikväll :) heja heja!

I'll be back!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar