fredag 14 januari 2011

Dag 131

Jag har ju haft svårt att sova ett par veckor... och ahr även haft mkt problem med värk i axlarna/övre delen av ryggen.. Igårkväll tog jag fram min spikmatta å la mig på den i sängen när Mange läste... jag somnade efter 10 minuter å vaknade bara en stund senare av Mange å då tog jag bort den sen sov jag som en stock igen... Bästa sömnmedlet nånsin.. PLUS att jag kände direkt när jag tog bort den att jag inte hade ont i axeln längre... kändes så bra imorse oxå!! Så jag får nog ta det för vana, spikmattan varje kväll ;D Jag rekomenderar er som inte har provat det att göra det!! lite läskigt första gången men sen e det bara härligt!!

Haft en bra dag idag med en god lunch hemifrån.. drog fram lite kassler ur frysen imorse, som jag hade skivat innan jag la in där, å så tog jag resterna av salladen vi hade hemma plus att jag tärnade i ett äpple från fruktkorgen på jobb.. blev supermusmigt med kasslersallad (värmde kasslern i micron så den blev lite varm å go)...



Det är ett hett tips faktiskt att köpa hem kassler å skiva upp den å sen lägga in i frysen... så om man inte hunnit laga nåt men har sallad hemma så e det bara att ta ut nån skiva så har man en finfin sallad till lunch :)

Ikväll ska jag och darlingen "fira" 3,5 år med en god middag på Victors på Lilla Torg. Har kollat på menyn å det ska nog gå att få till nåt bra :) Får faktiskt middagen för halva priset pga att vi köpte ett erbjudande från "Groupon - My city deal".. Det är ännu ett hett tips att registrera sig på denna sidan www.groupon.se. Varje dag kommer de med olika erbjudanden där du kan köpa en vara eller tjänst för ett väldigt rabatterat pris.. Jag köpte bland annat min skräddarsydda skjorta genom denn sidan å fick betala 225 kr istället för ca 500 kr.. inte helt fel!! Och man blir inte nermailad utan de skickar bara ett mail om dagen å det e ju inte så farligt.. finns alt från middagar till ansiktsbehandling eller bra erbjudande på hotell i thailand och mkt mkt mera... Rekommenderas!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar