torsdag 31 mars 2011

Dag 207

Hallå i stugan!

Sitter just nu å skriver på vår nya lilla mini-pc :) en liten grön Acer som vi införskaffat idag.. jättesöt e den!



Imorse kunde jag inte låta bli att väga mig å då stod vågen på 72,6 vilket innebär nästan 1 helt kilo ner sen i måndags. känns bra att se att det börjar rätta till sig igen ;)

Har ännu mer ont i handlederna idag.. måste ha fått en inflammation där.. fick avbryta buggen igår å åka hem för det gjorde så ont.. inte kul.. har det inte gått över efter helgen så får jag gå till doktorn.. Cykeln e iaf lagad nu, ska bara hämta den men så länge så har jag sambons cykel till mit förfogande..

Va i stallet idag å det va härligt men jag hade som sagt ont i handlederna så det va jobbigt att mocka och jag fick rida extremt löst med handen (vilket ju e bra träning å bra för hästen också.. hihi..)..

Efter stallet gick jag upp till min goa granne å vän Sofie, hon bjöd på fruktsallad å en kopp the å så satt vi å snackade om allt möjligt.. mysigt!!

Nu ska jag diska lite, städa upp lite å sen packa inför köpenhamn!! Längtar så tills imorn <3 Kommer förmodligen inte kunna blogga i helgen... så om jag inte hinner så får ni ha en finfin helg så hörs vi när jag e tibax!!

kraaaam på er

1 kommentar:

  1. Hoppas ni har en härlig helg! va fin datorn var, jag hade önskat mig en sån också :) Vi får ta en fika snart gumman! kram

    SvaraRadera