lördag 12 mars 2011

Dag 188

Idag är en riktigt mysig å bra dag! Jag hade svårt att somna igårkväll å har sovit oroligt men när jag väl gick upp imorse så kände jag mig ändå rätt pigg.. Maria hämtade upp mig kvart över åtta å så åkte vi till stallet.. det va härligt väder å det gick ganska bra med ridningen. Både Jack å jag va på bra humör :)

Det va skönt att va igång tidigt för då va stallet avklarat innan lunch. Efter lite dusch å fix så begav jag mig in till stan för å umgås med min fina partner in crime Amelie! Vi fikade vars en smoothie (utan tillsatt socker) på Barista, snackad eom allt som händer i våra liv å strosade sen runt på stan.. väldigt mysigt!! Nu när vi inte kommer ses på Itrim så får det bli mer dejter av denna typen ;) Me like!

När jag kom hem så ringde Petra å vi bestämde oss för att anmäla oss till vårruset, men vi ska samla ihop ett litet lag så vi får picknick också ;) ska kolla upp detaljerna och rekrytera några till!! KUL!

Nu ska vi städa lite här hemma, vika tvätten som Mange tvättade när jag va i stallet.. å sen ikväll ska vi på 30års/inflyttningsfest hos grannarna Sofie & Freddy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar