måndag 7 mars 2011

Dag 183 - 74 ( +0,5 kg )

jepp, idag va det uppåtresultat på vågen, vilket ju var väntat efter helgens flippande.. Jag ångar ingenting!! 74 kg vilket innebär +0,5 kg sen förra officiella vägningen.. Heelt ok!

Nu e det fullt ös i 11 dagar innan det e dags för skidresa så får vi se vad vågen står på på fredag morgon 18 mars..så nära 72 som möjligt ;D

Idag blev det Itrims linssoppa till lunch, mycket god!! Mange åt den till middag nu ikväll å han tyckte den va riktigt smaskig så den blir det fler gånger! Har lagat Itrims kikärtsbiffar ikväll som jag åt med lite sötpotatis å sallad å Ajvar relish... MYCKET GOTT!! Blir det till lunch imorn också!!

Idag blev det träning på itrim efter jobb å det va gött. Jag körde på rätt hårt å fick lite tips på övningar från Linda som kan va bra att köra inför skidresan.. så jag körde dem utöver de vanliga tre varven, plus mage/ryggövningar.. E helt sluuuut i benen, rena spagettitbenen!! najs! Så jag ska se till att jag å Mange gör de övningarna varje kväll de närmsta 11 dagarna så vi e starka i benen :)

En annan spännande nyhet för idag är att jag provade att göra armhävningar (på knäna)... jag har alltid varit väldigt dålig på det.. men körde 8 st (5+3) efter träningen idag.. wii... bra början!!

Känns så konstigt och underbart på samma gång att jag e så stark å vältränad i kroppen.. en fantastisk känsla.. vill aldrig bli en latmask igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar