lördag 5 mars 2011

Dag 181

Efter en härlig sovmorgon så begav jag å Mange oss ut på shoppingrunda. Vi behövde fixa de sista sakerna inför skidresan som är om mindre än 2 veckor.. å fick tag i det mesta.. det blev en snygg underställströja från Craft, en fleecetröja från Everest, skidvantar, skidstrumpor å en liten ryggsäck.. Det enda jag har kvar att fixa är hjälm å ryggskydd men det ska jag förmodligen låna från godingarna Petra å Josefin, ska bara se så att det passar.. Gött va ju också att allt va på rea PLUS att det va "ta tre betala för två" så jag fick det för riktigt bra pris!! Fleece e ju inget man använder så ofta till vardags men den kan jag ju få mkt användning för i stallet så det e kanon! Här e dagens shoppingfynd:



Ikväll skulle vi egentligen ha gått på fest med folk som ska på skidresan men vi kände oss lite hängiga så vi stannar hemma...

Min motivation med maten har ju varit kass å jag har känt mig så trött på att inte få äta vad jag vill.... så jag bestämde mig för en riktig svullekväll ikväll å går all in... I know I know, det e helt fel, men just nu skiter jag i det!! Ikväll har vi bakat hemmagjord pizza, å ska äta lite godis å glass... whatever I want!! känns lixom som att jag behöver nåt extremt för att klara att ta tag i det sista... Så nu tänker jag njuta framför en film med mitt godis å Ben & Jerry-glass utan dåligt samvete!! sen har jag ca 12 dagar på mig att köra stenhårt, för när jag åker på skidresan tänker jag inte hålla för hårt på mat å dryck, men då så står man ju på skidorna hela dagarna så man lär ju göra av med mkt mer energi än vanligt så det ska nog gå bra :)

Nu blir det film så jag lämnar er med en fin bild från Val Torens dit vi ska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar