onsdag 16 mars 2011

Dag 192

Vågen ändrar sig en hel del från dag till dag.. ställde mig imorse å då sto det banne mig 71,9 kg.. ska se om jag kan väga mig på itrimvågen imorn innan de stänger (för gott)... å så en vägning hemma på fredagmorgon innan vi sticker iväg till alperna.. spännande!!

Det e ju halvt storm idag å jag hade ju tänkt ut å jogga nu... inte så sugen.. ska cykla hem först å se om det verkar möjligt att ge sig ut i detta väder.. annars får det räcka med buggen ikväll å det e inte heller fy skam ;)

Ska baka en lite kaka att ta med på jobb.. man ska nämligen alltid bjuda på kaka när man ska gå på semester... puh!

Men först, cykla hem!!


UPPDATERING!

Det blir inte alltid som man tänkt sig.. ingen jogg pga vädret, beslutade mig för att köpa kaka istället för att baka.. jag har känt mig så stressad denna veckan både på jobb å hemma så jag bara la mig i soffan å tog en lång paus.. kollade på Greys anatomy på kanal5play... det behövdes..

Sen gick vi på buggen å det va kul.. det e inte alltid kul för det e rätt många som inte hänger med å det e ju klart inte lika kul att dansa med dem. Men jag fick dansa 2 danser med vår instruktör Emil å det e ju som en dröm :) allt flyter på perfekt..

När vi kom hem så diskade jag å städade undan i kök å vardagsrum å innan vi la oss kollade vi upp lite om packningen.. känner mig lite mindre stressad nu men det e fortf mkt att göra...

1 kommentar:

  1. Oj vad jobbigt med stängningen och allt.. Fy vad tungt.. Men jag förstår absolut att du klarar dig själv. Trots att man blir trött och att det inte är det lättaste jämt så är du ju en kämpe och det kommer att gå galant med resten av ditt liv! Du är jätteduktig!

    Stor kram till dig!
    Lisa-Marie

    SvaraRadera