måndag 4 april 2011

Dag 208-211

Sitter på ett hotellrum i Göteborg å njuter av lugnet.. Är på besök på vår motsvariga avdelning i Götet i två dagar (mån-tis) för att se hur de jobbar å nätverka lite.. Mkt trevligt! :) Åkte upp med tåget imorse å fick därför gå upp redan halv sex, så jag e vääldans trött redan!! Men ska ju se till att uppdatera er på de senaste händelserika dagarna ;)

Har haft en jättefin dag med kollegorna här i Götet å en riktigt härlig kväll.. Skulle ha ätit middag med en kompis men hon blev sjuk så jag begav mig ut på upptäcktsfärd och det slutade med att jag promenerade i två timmar (pga att jag gick vilse som vanligt).. men det gjorde ingenting, bara härligt för solen sken å det va vår i luften.. skönt att röra på sig! Så dagens motion är godkänd!

För att då återgå till helgen så har de 2,5 dagarna i Köpenhamn varit fantastiska, romantiska och alldeles alldeles.. underbara!! Vi sightseeade med båt, med promenader å passade på att åka buss istället för metro (så vi kunde se så mkt som möjligt).. Vi har ätit på mysiga fina restauranger, varit på mode outlet-mässa, varit på Isbaren (där väggar, bar, glas å allt består av is) , varit på Opera å sett Rome & Julia som va ättebra och sen bara strosat runt.. Hotellet va superlyxigt (femstjärnigt) å jag njöt av mest frukt å yoghurt till frulle, men det slank även ner en bit wienerbröd m.m. Men i det stora hela e jag nöjd med valen av mat ;)

Den stora skrällen med helgen var att min älskade friade så numera pryds mitt finger av en fin ring å planerna för bröllop börjar ta form :) Jättelycklig!!!

Foton från helgen kommer när jag e hemma igen!! Nu sk ajag mumsa på jordgubbar innan det e bedtime!! kraaam

2 kommentarer:

  1. Grattis!!! Vad härligt det låter!
    Hoppas du har det fint i Göteborg.
    Sussie

    SvaraRadera
  2. Stort grattis! Vad fantastiskt kul för er båda två. Att planera bröllop är ju så spännande :)
    Ännu en anledning till att fortsätta att leva sunt och träna vidare, eller hur? För vem vill inte vara vacker den dagen man gifter sig...
    Kram Katarina

    SvaraRadera