söndag 27 mars 2011

Dag 195-203 - Back in town!

Ganska precis hemkommen från en fantastisk skidvecka i Frankrike.. Vi har haft strålande solsken å har njutit för fulla muggar.. Sambon som aldrig hade stått på skidor har hunnit bli rena proffset :) Ja det har varit riktigt kul å härligt..

Lika bra att erkänna att det blev all möjlig mat å sötsaker!! Men det va det värt i en vecka.. Får se vad vågen står på imorn, förhoppningsvis så e det inte helt katastrof med tanke på att man har motionerat flera timmar varje dag.. men man vet aldrig, jag har verkligen unnat mig av ALLT!! De erbjöd väldigt bra mat å så så maten har jag mest ätit sallad å fisk eller kött.. men jag har sen ätit efterrätter som glass, brownie m.m. samt godis...

Tredje dagen fick jag ge upp efter några åk på morgonen, sen blev jag sängliggandes med ont i magen å frossa å mådde allmänt dåligt... Trodde först det va den ändrade kosten som gjorde sig tillkänna men dagen efter blev Mange lika kass så det måste ha varit något annat...

Ja det har iaf varit en superhärlig vecka och jag e glad att vi kom hem helskinnade ;) Det va nån som bröt benet första dan å nån som bröt armen sista dagen å en hel del andra brott däremellan så man e tacksam att man klarade sig själv.. Ibland va det läskigt i backen för folk åkte så snabbt trots att de inte hade kontroll.. å det resulterade många gånger i att de åkte rakt in i någon annan som då skadade sig... Idiotiskt!!

Nu ska jag ta ett långt härligt bad å sen ta det lugnt.. Ska försöka lägga upp lite foton när jag får tid å ork!!

Imorn e det vägning och nya tag för att bli av med de sista kilona!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar