tisdag 15 mars 2011

Dag 191

På lunchen idag va jag ute några ärenden å då fick jag banne mig vårkänslor.. inte pga vädret för det har ju varit sjukt kallt idag.. utan för att Lilla Torg satte ut sina stora uteserveringar idag!!! Yaaay!!

Har känt mig stressad idag.. stressad av allt jag ska hinna på jobb innan jag går på semester på fredag, stressad av att packa å ha allt sånt klart, stressad av att behöva röja upp i lägenheten innan resan.. stressad över det mesta... blä!

Jag ändrar mig hela tiden angående maten på skidresan så nu skiter jag i vilket å ser vad jag känner för när jag e där.. kan ju ta med både baguette och itrimbarer i backen helt enkelt!

Varit i stallet idag igen å ridit fina Jack :) han va så pigg så pigg så det va fullt fart i ridhuset! he he.. nu hinner jag inte rida mer innan resan så nu blir det paus nästan två veckor.. ska bli intressant å se om jag får träningsvärk när jag rider igen.. de musklerna använder man inte annars å de försvinner snabbt...

Den kommande våren känns fullspäckad med aktiviteter.. nästan varje helg t o m maj e bokad.. å så ska jag på fyra resor med jobb.. en omgång á 2 dagar i Göteborg på vår motsvarande avdelning där, 2 dagar i Stockholm på vår och relaterade avdelningar, 2 dagar på Handelsbankens kursgård på Lidingö då jag ska gå en kurs.. och till sist en dag till i Stockholm för ett årligt möte angående den produkt som jag jobbar mest med. PUH!!! ska försöka boka in så mkt som möjligt innan resan så det e klart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar