onsdag 9 mars 2011

Dag 185

Hoppade på vågen imorse å till min glädje va den tillbaks på samma nivå som innan min frossehelg.. dvs 73 kg :) tjohoo!! 1 kg kvar!! den ska jag väl banne mig klara på 10 dagar!?

Somnade sent igår å fick lite sovmorgon imorse då vi råkade stänga av larmet å somna om.. full fart på jobb å på lunchen gick vi ut å käkade. Vi kollade runt lilla torg vad de hade att bjuda på men fastnade till sist för ett indiskt ställe. Jag va först lite tveksam å tänkte att det går ju inte, de har säkert bara ris.. Men jag blev positivt överraskad för när jag frågade om man kunde få annat än ris så sa han att då får man sallad istället.. perfekt ju! :) Jag brukar inte gå på indiska restauranger för jag tyckte inte om indisk mat förut... så när jag beställde tänkte jag inte på att kolla vad som var starkt å vad som var milt.. Maten såg god ut när den kom in å jag tog en tugga å första sekunden smakade det gott men sen exploderade det i munnen.. kändes som käften skulle brinna upp.. ha ha.. jag hade spklart beställt det starka!! typiskt mig att missa nåt sånt ;) Men jag åt upp det med min sallad å satt å drömde om bröd som hade gjort susen mot det starka... men men, jag va duktig å höll mig till min sallad! foto:



Strax ska jag möta upp Josie å prova hennes ryggplatta å hjälm, håll tummarna att det passar för då kan jag låna det å slipper köpa eget till skidresan :)

Sen blir det bugg så det e en bissi afton!!

1 kommentar:

  1. DU är så duktig :) Kommer väga 72 på nolltid :) sen får du heja fram mig så vi båda är på målvikten sen =) Wiii :)

    SvaraRadera