söndag 6 mars 2011

Dag 182

Jepp det blev en riktig svullekväll igår och jag e nöjd med det beslutet.. jag behövde det! Jag känner mig extremt svullen idag, känns som jag fått tillbaka 20 kg.. blä.. så det va nyttigt att svulla loss ;) ha ha...

Bilder från gårkvällens onyttigheter:



Vaknade utvilad idag å kände mig taggad så jag va ut å joggade en runda å konditionsmässigt kändes det bra men jag har haft himla ont i ryggen i helgen så det gjorde ont i ländryggen i nästan varje steg så jag joggade bara en kvart.. har ju en skada i ryggen å har slarvat med sjukgymnastikövningarna.. så det får bli lite såna i eftermiddag!

Efter joggingen gick jag till Kallis på Ribban med några vänner å där bastade vi å badade i isvak havet... riktigt skönt!! så nu känns kroppen väldigt avslappnad å skön :) Här e ett foto från Kallis, inte den stegen vi gick ner från, men jag kunde inte fota den riktiga för där va ju massa nakna tjejer som såklart inte vill bli fotade ;)



Nu ska jag städa upp här hemma å sen ska jag försöka hinna göra lite storkok att frysa in så jag kan ha med matlåda på jobbet i veckan även om jag inte hunnit laga mat på kvällen..

Trevlig kväll på er!

UPPDATERING;

det blidde inte en massa storkok som jag tänkt, men jag har lagt upp en meny för veckan vilket känns jättebra för då e chansen större att man håller sig till rätt mat. Och så lagade jag vitlöksstekta räkor med sötpotatis, avokado å coctailtomater som vi nyss ätit, samt lagade Itrims "linssoppa med morot" samtidigt så jag kan ha med den som lunch imorn :) Resten av veckan tänkte jag laga följande på kvällarna å därmed ha det som lunch dagen efter:

Mån: Itrims kikärtsbiffar med sallad
Tis: lagar inget för Mange äter ute med jobb å jag ska på lunchdate på onsdag..
Ons: Itrims teryakilax med strimlad zuccini å morot
Tor: Itrims Blomkål/Broccoligratäng med kassler.

sen får vi se vad det blir för gott till helgen ;)

Nu ska jag se Solsidan, Sveriges bästa tv-serie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar