tisdag 1 mars 2011

Dag 177

Jag e så himla trött just nu så det blir ett kort inlägg.. Gick upp nästan två timmar tidigare så jag kan knappt hålla ögonen öppna..

Haft en bra dag på jobb å åkte sen till stallet... Red lektion för en tränare å fick en riktig AHA-upplevelse.. Älskar sånt!! :) det gick sjukt bra å kändes härligt så jag längtar till torsdag när jag ska rida igen... hi hi...

När jag kom hem så fanns det inga parkeringar lediga.. körde runt i 25 min innan jag gav upp å parkerade felaktigt... håll tummarna att jag slipper böter... suck!

Dåligt idag har varit dagens mat.. eller brist på mat snarare... Har haft fullt upp å inte kunnat äta som jag borde... drack chokladshake både till frukost, lunch å eftermiddagmål... å så kastade jag i mig 3 knäckebröd med makrill innan jag stack till stallet... inte alls bra.. å så har vi inte hunnit handla på sista dagarna så jag har varken frukt eller grönsaker hemma så jag har inget bra att äta.. DUBBELSUCK!!

Imorn får det bli handling å lite ordning å reda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar