torsdag 3 mars 2011

Dag 179

Idag har det gått bättre med maten.. men jag har tappat motivationen igen.. börjar fundera på att gå över till handfast... samtidigt som jag inte vill det.. jag vill ju egentligen gå ner några kilo till så jag har lite marginal när jag börjar äta enligt handfast.. jag kör på med varierat en vecka till, för då e det dags för 6månaders uppföljning så då kan jag diskutera det med Itrim-coachen. Men max två veckor till för om två veckor åker vi på skidresa å då tänker jag vara i mål... kommer nog fortsätta med bar eller shake på eftermiddagen när jag jobbar för det e så himla smidigt.. vi får se..

Efter jobb idag så blev det stallet.. det e så skönt att komma dit, världens bästa avkoppling.. Jack va pigg å glad å vi va ensamma i ridhuset å det e ganska skönt :) satte på radion å red på... skönt att inte behöva hålla koll så man inte krockar med någon annan..

Nu e det sovdags.. Imorn e det jobb, sen afterwork med tjejerna å sen ska jag, darling å några andra åka över till Köpenhamn en sväng.. ska bli trevligt :) lördag blir ganska lugn, tänkte hinna med träning på Itrim, lite skidklädeshopping inför resan å sen fest på kvällen.. Söndag ska det bli bad i havet!! Kallbadhuset på Ribban med tjejerna :D brrr... kommer bli najs!!

Men som sagt, nu e det sovdags.. kram på er

1 kommentar:

  1. Jag känner verkligen igen mig i det du skriver.. Det går lite segt när man känner sig rätt nöjd men man vill ju så gärna ta det sista.. :)

    Det kommer att gå bra! Ta det lugnt och stå stilla om det inte går att gå ner. Ta nya tag när motivationen kommer.

    Jag tycker att du har varit kanonduktig och du är verkligen en kämpe!

    Kram Lisa-Marie

    SvaraRadera