torsdag 10 mars 2011

Dag 186 - Hejdå Itrim :(

Jag fick en smärre chock innan lunch idag.. fick ett sms från Amelie där det stod "har du läst mailet från itrim.. de stänger om en vecka.." :(

Det fick jag veta en kvart innan det va dags för mig att cykla till itrim för att ha min halvårsuppföljning.. Så jag gick in å läste mailet, där de berättar att det varit för få kunder så Itrim Sverige hade bestämt sig för att vårt center stänga omgående.. dvs om en vecka!! De öppnade ett nytt center mer centralt i malmö igår, men det e på fel håll för mig.. Itrim Västra Hamnen passade mig så perfekt ju...

När jag kom till Itrim så möttes jag av Anna å Lena i receptionen å jag började direkt fråga dem.. de va besvikna att det va slut.. å alla hade blivit uppsagda!! Stackars Lena som precis hade börjat.. Jag lider med dem å hoppas de hittar nåt spännande snart för alla på itrim västra hamnen är såna underbara människor!!

Iaf så fick man valet att antingen flytta sitt avtal till något av de andra två centerna i Malmö, eller säga upp sitt avtal... och jag funderade en stund å kände att jag har kommit så långt och är snart i mål så jag är rätt säker på att jag klarar mig själv... och jag hinner oftast inte träna på itrim nuförtiden pga att jag rider eller joggar eller annat... så jag sa upp mitt avtal direkt.. Känns vemodigt men samtidigt rätt. Jag känner itne för att "börja om" med nya människor på Itrim triangeln.. och 750 spänn i månaden för att träna en gång i veckan känns lite overkill..

Så därmed är min "Itrim-resa" över om en vecka... Men min egen resa - kampen mot kilona - fortsätter!!

Nu ska jag åka till itrim för mitt sista gruppmöte, och ska då även lämna en tack/avskedsblomma från mig och Amelie!! återkommer ikväll med info om vad som hände på mitt halvårssamtal!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar