måndag 28 mars 2011

Dag 204 - 73,5 ( - 23 kg )

Jahapp där har vi resultatet efter tio dagars slarvande.. trots massa motion i skidbacken så blev det +1,5 kg på 10 dagar... och det känns faktiskt okej!! Efterrätt varje dag (ibland både lunch å middag), choklad varje dag, baguetter, å godis å hela alltet avslutades med en halv pizza igår... å lite choklad till.. Så jag förtjänar varenda hekto som gått upp.. Och jag e glad att det inte va mer!! Jag hoppades bara att det inte skulle va över 2 kg å det va det ju inte. Så nu blir det hårt ös för att bli av med de 3,5 kg jag nu har kvar!!

heja heja mig!! :D

Det va mysigt att va tillbaka på jobb idag. gillar verkligen mitt jobb!!

Hade först tänkt ut å jogga ikväll men det går inte.. Jag hade helt fel teknik i början av skidveckan å pga att jag lutade mig bakåt så klämde jag till tårna i pjäxorna så mina två stortår har smärtat hela veckan, t o m när jag legat i sängen så har det gjort ont då täcket har nuddat stortårna... Å så har de blivit alldeles blå :/ Så jag kan inte ut å jogga pga tårna... de gör inte ont hela tiden nu men är fortfarande ömma om skorna klämmer till vilket joggingskorna kommer göra.. så jag får vänta nån dag till innan jag ger mig ut för att komma iform till Vårruset!!

Ikväll så springar jag mest upp å ner till tvättstugan, har ju en hel del som ska tvättas efter denna resan. Sambon e på möte med jobb å kommer snart hem. Tänkte laga en enkel omelett när han kommer, e inte så hungrig för jag tog lite frukt när jag kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar