onsdag 30 mars 2011

Dag 206

Jag vet att jag inte skriver så mkt om exakt hur jag äter så jag ska klargöra det. Nuförtiden äter jag "varierat" dvs 2 mål ersättningar å två mål enligt handfast minus.. handfast minus är tex det jag åt till lunch igår då jag bytte pommes mot grönsakerna. Helst sk man äta sina handfast minus mål till frukost å lunch för att få i sig mindre energi på kvällen men på vardagarna blir det så stressigt på morgonen plus att jag e morgontrött så det blir en shake t frulle, vanlig lunch, en bar på em å vanlig middag.. å med vanlig menar jag handfast minus..

Skriver just nu samtidigt som jag promenerar sakta till jobb. Hade tänkt cykla pga jag har mer ont i benhinnorna men älskade sambon råkade få med sig nyckeln till den enda fungerande cykeln sa jag fick gå... sakta...

Nu börjar jag känna mig åksjuk, precis som när man läser på en buss.. ha ha.. återkommer ikväll!


UPPDATERING:

usch jag har himla ont i både handlederna och benhinnorna :( promenerade hem från jobb å det va så underbart varmt väder så jag kände mig så sugen på att bara sticka hem, byta om å ut å jogga.. men det går ju inte med benhinnorna.. skittråkigt rent ut sagt! Sambon lämnade iaf in den trasiga cykeln till cykelhandlaren idag så den ska va fixad tills imorn så vi kan cykla båda två..

Och ikväll e det ju tänkt att vi ska på buggkursen men jag vet inte riktigt hur det ska gå... :/ Jag får åka dit å försöka så i värsta fall får jag sitta å titta på..

Imorn blir det ridning igen å sen e det redan fredag.. veckan går fort!! Då ska jag å bästa sambon åka över till köpenhamn å ha romantisk weekend t o m sön.. ska bo på lyxigt hotell å njuta av shopping m.m.

Vi har även bestämt oss för att köpa en liten mini-pc.. dels för att vi ska kunna surfa samtidigt här hemma å därmed få mer kvalitetstid tillsammans, dels för att kunna ha med när vi åker iväg med jobb till sthlm m.m. och inte minst för att kunna ha med när vi åker på större resor. smidigt att kunna ladda in foton så de är säkerhetskopierade :) har hittat en fin rosa mini-pc men tror inte den färgen bli godkänd av sambon.. ha ha... men den finns i fin limegrön också ;)

Nu ska jag packa undan de sista skidsakerna innan det e dags för buggkursen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar