tisdag 29 mars 2011

Dag 205

Idag har jag varit i stallet efter jobb å ridit fina Jack :) Det va skönt att komma dit igen, saknar det lite när jag e iväg.

Jag har känt av lite värk från skidresan.. ont i handlederna å typ framsidan av foten/benhinnan... händerna gör mer ont i slutet av dagen när jag suttit vid datorn hela dan... inte bra... så det blir voltaren gel på dem så får vi hoppas det ger sig under veckan :/ Å jag får nog ta det lite lugnt med promenader å jogging pga benen/fötterna... en dag i taget...

Det e så kul med facebook, redan några från min grupp på skidresan som har addat mig så man kan se allas foton :) Fejjan e grymt med sånt!

Va ute å lunchade med en gammal kollega idag å det va så gott!! Åt på Mando å beställde deras lilla "kött"-tallrik vilket innebär 100 grams köttbit och pommes men jag bad om grönsaker istället för pommes... å fick en fantastisk vitkålssallad.. en av de godaste måltiderna jag ätit på väääldigt länge!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar