tisdag 12 april 2011

Dag 219

Glömde väga mig imorse så nytt försök imorn.. börjar tro att det är mitt undermedvetna som känner på sig att vågen kommer visa plus.. har tappat motivationen igen.. det e nåt jävligt med när man har 2 kg kvar..när jag stod på 74 å siktade på 72 så kändes det hopplöst... sen ändrade jag mig till att sikta på 70 och då rann 2 kg av lätt som en plätt... å nu står jag där med 2 kg kvar.. slår vad om att om jag hade siktat på 68 så hade 2 kg till bara runnit av... frågan är om jag kan lura mig själv så ;) ha ha...

Efter jobb idag så bar det av till stallet. Jag red lektion å fick göra en svår men vääldigt givande övning som gjorde Jack mjuk som gummi :) å redan efter 15 minuter så kände jag träningsvärk i magen så den va väldigt jobbig både för mig å för Jack. Älskar såna givande ridpass!!!

Nu ska jag försöka fixa lite mat så jag får med en matlåda till jobb imorn... länge sen sist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar