torsdag 7 april 2011

Dag 214

Blir en kortis för det är läggdags ...

Vågen pekar sakta neråt, några hekto i taget.. Me like!

Har varit väldans förvirrad idag.. blandat ihop det ena ärendet med det andra å missade saker å kände mig bara som jag hade sågspån i huvudet... suck... gillar INTE såna dagar.. Sov dåligt inatt så det e förmodligen därför...

Efter jobb så mötte jag upp grannen Sofie å så stack vi ut å joggade en 3km-runda. Kändes bra.. lite mer andfådd än vanligt men tror det va pga stormen... inte det lättaste att springa i extrem motvind.. Men jag va nöjd ändå! :) På lördag så ska jag springa 4 km, spännande att se hur det känns!

Efter joggingrundan cyklade jag in till stan å käkade middag med Linda på Mando.. blev en favorit i repris - lövbiff med vitkålssallad! MUMS!! När det va dags att cykla hem så hade stormen verkligen tilltagit så det va riktigt kämpigt.. puh!

Dags att sova nu så det blir lite mer ordning å reda på jobb imorn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar