söndag 17 april 2011

Dag 224

Jag har haft en härlig helg!

Dagen började med ett besök i stallet :) Det va duggregn så jag red i ridhuset.. när jag kom ut igen å va klar så va himlen blå å solen sken... uunderbart väder!! Jack passade på att rulla sig i leran när han slapp täcket...


När jag kom hem å duschat så promenerade jag å darling ner till västra hamnen där vi först promenerade runt en lång stund å sen satte oss på en uteservering å käkade en god lunch i solen. supermysigt!!


Nu ska vi försöka planera lite och så ska jag förbereda mitt stockholms besök (mån-tis)..

Ha en fortsatt bra söndag!!

2 kommentarer:

  1. Det ser härligt ut att kunna sitta ute i linne! Här uppe har vi inte kommit så långt än, men jag hoppas på vårvärme inom kort. :)
    Hoppas du har haft en fin söndag!

    SvaraRadera
  2. värmen kommer nog igång snart även hos er ;) Ha en härlig vecka!!

    SvaraRadera