lördag 16 april 2011

Dag 223

Sambon väckte mig kl sju idag för att han låg vaken.. jag blev rätt så sur när jag fick veta vad klockan va å började med att skälla på honom å sa att han ju inte kan väcka mig sju en lördag!! suck.. till hans försvar så trodde han att jag också va vaken så det va ju inte med vilje... jag lyckades till sist somna om å sov till 9 så det kändes ändå som sovmorgon ;)

Jag skulle egentligen stuckit ut å joggat nu på morgonen men hinner inte för jag fastnade i ett telefonsamtal.. och nu måste jag göra mig i ordning för om en halvtimme kommer min söta mamma till stan så ska vi strosa runt, shoppa å äta nån god lunch :)

Uppdatering:

Det blev lite kaos efter jag skrev det där.. Mamma skulle komma in med buss och det visade sig att hon råkat hoppa på fel buss å jag kunde inte få tag i henne... Men det löste sig och vi hittade varandra där vi skulle till sist.. puh! Sen så promenerade vi och sambon in till stortorget där vi åt en fantastisk brunch på Hotell Rica, rekommenderas!!
Foto på min vackra mamma :)


Därefter strosade vi längst gågatan å både jag å mamma shoppade en heeel del.. Bl a så tror jag att jag köpte klänningen jag ska gifta mig i... den e så fin men det gick alldeles för lätt och va helt oplanerat så det känns lite konstigt... Och det känns väldigt pirrigt med tanken att jag nu förmodligen har klänningen jag ska gifta mig i... :)

Jag köpte även en jättefin röd kappa.. den e såååå fin men den kostade rätt mkt så jag tror jag ska lämna tillbaka den... får fundera lite till ;)

Innan mamma tog bussen hem så gick vi hem till min svärmor å tog en fika, mkt trevligt! När jag å darling lämnat mamma på bussen så promenerade vi hem vilket tog drygt 30 minuter.. å då hade vi redan promenerat ganska länge på stan så det va nog en hel del steg som gjordes igår :) very good!

På kvällen så kom Manges syrra och hennes sambo över å käkade lite å sen cyklade vi till Entré (ca 20 min) för att se Rio på bio.. den va supergullig och väldigt bra 3D-effekter :) Mysig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar