fredag 8 april 2011

Dag 215

Idag stod vågen på 71,9 kg så nu e jag tillbaka på lägsta vikten so far (som egentligen va målvikten och kändes omöjlig att nå för någon månad sen..) bara att fortsätta 2 kg till! Helt otroligt att väga så här lite efter så många år med övervikt!

tror ni jag når målvikten 70 kg innan sista april? ;D

Det jag funderar mkt över är storleken i byxor.. jag kan fortf inte ha stl 40 vilket ju är mitt huvudmål.. e rädd att jag måste under 70 för det.. frågan är om jag vill det?? Men nu siktar jag på 70 kg å så får jag helt enkelt ut å prova byxor då jag nått 70 å se vad som passar å hur det känns!

Känner mig väldigt seg idag å ser fram emot att få ta helg.. efter jobb blir det lite AfterWork å darefter middag hos svägerskan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar