fredag 22 april 2011

UPPDATERING! - 73,5 kg ( - 23 )

ojoj dagarna har bara runnit iväg... Ska försöka sammanfatta senaste dagarna lite kort ;)

Hade en jättebra dag i Stockholm även på tisdagen å flyget hem gick som det skulle. Hade bestämt mig för att komma igång med träningen så när jag kom hem på kvällen så stack jag ut å joggade.. 5 km blev det och det kändes gött!! Va också mysigt att komma hem till min trolovade, otroligt som man kan sakna någon...

Onsdagen så va det fullt ös på jobb och därefter så åkte vi ner till min syster i Falsterbo där familjen samlades för påskmiddag.. riktigt mysigt!! Det blev vila för kroppen..

Igår så va det halvdag å jag slutade ett par timmar innan Mange å han behöver bilen till jobbet så jag tog bussen till stallet vid två.. Den anslutande bussen som stannar vid stallet går väldigt sällan men jag tänkte att en promenad skadar ju inte... tog ca 30 min att promenera till stallet å det va ju inga problem.. Sen så red jag ett dressyrpass å mockade vilket kändes lite smått i kroppen men inte så farligt.. Därefter tog jag bussen hem å när jag kom hem så va jag ganska taggad så jag å Mange tog en joggingrunda.. 5 km igen!! Kan lova att jag va riktigt mör därefter!! Fortf väldigt trött i benen.. ingen direkt träningsvärk men nån slags trötthet i musklerna istället... Kvällen blev lugn med en mysig filmkväll hos grannarna Sofie å Freddy :)

Inte mkt vila idag heller.. började med att åka till stallet å rida lektion för min tränare.. Jack va stirrig å gnäggade konstant, ingen aning om varför... Men han fick mkt att tänka på när vi fick tuffa övningar av tränaren å till sist blev han ordentligt trött ;) jag med för den delen..



efter mockningen åkte jag sen till min vän Linda som bor i höllviken å hon bjöd på en riktigt trevlig lunch!



Därefter tog vi en långpromenad på 1,5 timme.. fick känningar i högerknäet i slutet
å det e ju inte konstigt med tanke på all träning senaste dagarna..

Så nu e jag riktigt trött i benen.. hade egentligen tänkt jogga imorn men jag skjuter nog på det tills söndag.. kan behöva en vilodag!

I övrigt så har jag nästan hela veckan ätit enligt handfast.. vissa måltider har varit utan kolhydrater men de flesta med och det känns kanon! vägde 73,5 kg idag å det känns bra! Vill försöka hålla mig runt 72 men tror det kommer stabilisera sig igen så jag känner mig inte orolig... Ska bara se till att det inte går upp mer än så här.

Nu e det läggdags!!

Glad påsk på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar