måndag 18 april 2011

Dag 225

Klockan är 06.10 å jag sitter på bussen till flygplatsen... Malmö är verkligen vackert i soluppgången! Kan lova att jag e trött... hade såklart svårt att somna bara för att jag visste att jag skulle upp vid 5.. somnade nån gång efter tolv å vaknade nån timme senare av att jag i drömmen insåg att jag glömt ställa väckarklockan... å det hade jag verkligen glömt så det va en jäkla tur för jag hade aldrig vaknat så tidigt av mig själv...

Nu e jag iaf på väg å ska försöka sova lite både på buss å flyg..

UPPDATERING:

fick varken sovit på bussen eller på flyget men har varit ovanligt pigg ändå. Har faktiskt haft en riktigt fin dag med supertrevliga kollegor, strålande solsken å fint hotell. Vi käkade lunch på skeppsholmen å tog sen en promenad runt skeppsholmen... snacka om vackert!!!

Efter jobb så åkte jag hem till mina gamla studiekamrater från högskolan, Michel å Sophie, som bor på södermalm.. Jättemysigt område å jättefin lägenhet! Vi käkade lite thaimat å snackade massa.. good times! och perfekt nog så gick det en buss från typ 50 m från mitt hotell till 50 m från deras trappuppgång :) perfekt!!

Kom hem nyss å pratade med min darling... otroligt att man kan sakna någon så mkt efter bara 12 h ifrån varandra <3

Nu däckar jag strax av å det e inte så konstigt efter denna långa dag... ser fram emot hotellfrullen imorn ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar