onsdag 6 april 2011

Dag 213 - 73 ( - 23,5 kg )

Kändes rätt bra när vågen visade 73 kg imorse.. Inte alltför stor skada skedd de senaste dagarna ;) 3 kg kvar å det ska gå!! Nu gäller det!!

Va på Itrim Triangeln idag på lunchen för å handla mer mat å där stod Lena som ju jobbade på Itrim Västra Hamnen innan de stängde.. Kul att se henne!! Berättade lite om de senaste veckorna och hon tyckte det verkade som jag hade koll på läget å det tror jag att jag har..

Idag va jag tibax på min avdelning å då avslöjade jag förlovningen vilket de tyckte va jättekul, såklart ;) Nu e det mkt att planera det närmsta halvåret.. måste kolla upp kyrka å festlokal å helst boka det innan påsk!! Vet vilken lokal vi vill ha så vi ska ringa dem och så ska vi kolla runt på några olika kyrkor här i stan innan vi bestämmer oss.. Och så gäller det ju att de är lediga förstås!! Men hösten e ju inte lika hektisk som sommaren så det borde gå...

nu ska jag hem å laga lite mat innan det e dags för kvällens bugglektion!!

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar