lördag 16 april 2011

Dag 222 - 73 kg ( - 23,5 )

Hann inte skriva igår så jag gör ett kort inlägg i efterhand idag lördag ;)

Vägde mig på morgonen å vågen stod på 73 kg vilket känns helt ok med tanke på senaste tidens obalans.. gäller som sagt att lägga upp en bra plan nu å följa den. Handfast minus blir det, fast med en shake eller bar på eftermiddagen när jag är på jobb.. bara för att det blir enklast så... man ska ju inte göra det svårare i onödan ;) Mer om planen kommer under helgen när jag tänkt igenom det helt!

Fredagen va en mycket bra dag! all pissighet från tidigare i veckan va borta å jag kände mig mycket mer positiv :) det va mkt att göra på jobb men roligt! Efter jobb så mötte jag upp min vän Charlotte för en kort afterwork.. Vi har inte setts på länge så vi pratade ikapp allt som hänt under en timme å sen skildes vi åt igen :) kort och intensivt men kul! Man måste ju faktiskt inte träffas flera timmar varje gång man ses... en timme e ju bättre än inget.

Sen cyklade jag hem till min darling. Jag lagade Itrims Fisk å skaldjursgryta medan han diskade å städade upp.. sen blev det myskväll med god mat å film.. Vi såg Frozen, vilket va en sjuuukt obehaglig film.. Se den INTE innan ni ska på en skidresa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar