lördag 11 december 2010

Dag 97

Hade en supermysig kväll igår. Mange va på konsert med jobb å jag hade min gamla barndomsvän Isabelle å hennes söta hund Selma på besök. Jag bjöd på ugnsbakad lax med sötpotatis å andra rotfrukter, avocado, sallad, räkor å lite tsatsiki... MUMS! Efterrätten blev fruktsallad med kesella :)

Kom i säng rätt sent å va trött när klockan ringde imorse.. men vi pallrade oss upp å Mange stack på badminton å jag stack till simhallen å simmade 30 min.. skönt! Sen slappade vi lite å nu sitter vi på tåget till Helsingborg. Vi ska på middag hos min fina vän Cajsa å hennes sambo å son. Vi träffas inte ofta, kanske 2-3 ggr per år så jag ser verkligen fram emot det :D

Trevlig lördag på er kära vänner!

1 kommentar:

  1. Kesella med frukt mums gott och nyttigt;)

    Låter som du haft en härlig helg!! Kämpa på snart närmar sig vårt Danmarks dag med massa shopping;)

    // Sofie

    SvaraRadera