onsdag 22 december 2010

Dag 106-108 - 77,9 ( -18,6 )

Det e banne mig mkt som händer nu innan jul, tiden bara rinner iväg å bloggen blir lidande.. Men jag uppdaterar så gott jag kan ;)

Skulle egentligen ha varit på Itrim just nu å tränat ett pulspass men som jag misstänkte så fick jag jobba över lite och idag stänger de redan kl 18 på Itrim så då hade jag bara hunnit träna 10-15 min å det känns inte lönt att stressa för det... får köra lite övningar hemma istället! Plus att vandringen genom den djupa snön inte e helt fel träning ;)

I måndags vägde jag mig och då låg jag på 77,9 kg vilket ännu en gång e bättre än vad jag förväntat mig, även om det blev lite plus.. Det blev 0,3 kg upp och då e totalen -18,6 kg efter 15 veckor. Jag e fortf stolt över den bedriften även om jag banne mig ska ner lite till.

I måndags kom jag ialla falla igång att träna på itrim. Första gången sen jag va sjuk som det kändes riktigt bra å att jag kände mig peppad... å det va jag idag också men men... Känner mig mkt mer peppad med träningen igen iaf så den blir av på ett eller annat sätt. Och stegen går bra, minst 8000 steg varje dag å det e kanon!

Nu e det dags att bege sig för att fixa de sista grejerna inför julafton och städa iordning där hemma. Imorn efter jobb ska vi på julmys hos svärfar och i övermorgon e det julafton så det blir fullt upp!! :) Längtar!!

Kram på er så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar