söndag 26 december 2010

Dag 112

Idag blev det skön sovmorgon å sen frulle bestående av te och Itrim-bar medans de andra smaskade på goa mackor... sen skulle jag ta tag i motionen å gå ut å powerwalka med mamma men det gick inte bra. Vi träffade nämligen på den ena bekanta efter den andra å eftersom jag inte bor där nere längre så ville ju alla prata så mkt.. så på 1 h 20 min hade vi bara kommit en sträcka som tar 30 min att gå vanligtvis så då fick vi ge upp för jag å Mange va tvugna att bege oss hem till Malmö igen...

så några steg blev det men tyvärr inte så många jag hade tänkt mig.. har nu druckit en chokladshake till lunch å ska göra mig i ordning.. vi ska nämligen åka på den årliga julmiddagen hos Manges moster i Lund...

Nu e det iaf slut på allt julgodis å sånt för min del. tibax till verkligheten med jobb å träning imorn ;)

kram på er!

1 kommentar:

  1. Härligt att vara tillbaka på spåret igen! Jag är ute och svävar lite sen julen.. :) Det blir nog bra!

    Ha det gott!
    Kram Lisa-Marie

    SvaraRadera